Sunday 18 March 2012

Ter-sakit hati !


15/3/2012 ~ Hari Khamis


Hari yang paling menyedihkan buat aku, hari tu aku chat ngan Aji, then dia tanya, 'kau masih sayangkan Capital A ke?' Aku rasa macam ada something yang dia sembunyikan daripada aku. Tup tup, aku dapat tahu yang Capital A suruh Aji tolong mintak couple kat Quza. Time aku dapat tahu, hati aku dah hancur gila vavi. Dah banyak kali dia sakitkan hati aku selama ni, aku nak tanya, aku ni wujud ke bagi dia?! 


Aku rasa macam nak flying kick je muka dia lajulaju! Quza tu dah la bestie aku, kalau aku cerita dekat dia, mesti dia salahkan diri sendiri. Aku taktahu nak mengadu kat sape, kalau aku mengadu kat bestie aku, die mesti cakap jangan percaya dengan dorang tu. Hmm, takpe, biar je lah aku pendam perasaan ni seorang diri :')

No comments:

Post a Comment